sexta-feira, 30 de julho de 2010

Kiss me ...


Mark with the lipstick from my lips,
your lips ...
Close your eyes with mine,
records in my heart the pleasure of your kiss,
makes me feel the most incredible feeling,
mixed fetish, love and passion
and a single moment, live every season ...


My body eagerly rub your
thrill and a shudder together
in his kiss ... that is only yours and mine.
I feel the turmoil that pervades
and that this frenzy will never end ...


Kiss me ...
A kiss that perpetuates moments
like the last or first ...
Sweetness of delight, yearning for the ultimate,
leave me the indelible mark of emotion ...
And only me chords
when my feet hit the floor.


Beije-me ...

Marco com o batom de meus lábios,
seus lábios ...
Feche os olhos com os meus,
registros em meu coração o prazer do seu beijo,
faz-me sentir a sensação mais incrível,
fetiche mista, amor e paixão
e um único momento, viver todas as estações ...


Meu corpo ansiosamente esfregar seu
emoção e um estremecimento juntos
no seu beijo ... isso é só seu e meu.
Eu sinto a agitação que permeia
e que esse frenesi jamais terá fim ...


Beije-me ...
Um beijo que perpetua a momentos
como o último ou em primeiro lugar ...
Doçura de prazer, desejo para o final,
deixa-me a marca indelével da emoção ...
E só me acordes
quando meus pés tocarem o chão.

Nenhum comentário:

Postar um comentário